Träningsvärk och annat skoj!

Idag är det söndag, i stort sätt vilodag men ända inte ;)
Helgen har jag tillbringat med min vän Johan. Det var länge sedan vi hittade på någonting och
när vi började räkna hur länge sedan det var jag hälsade på hos honom... hamnade vi på maj 2010 haha!
Oftast blir det så att när jag har tid då kan inte han.. och när han kan då kan inte jag :P
Men den här helgen har varit jätte kul och det var kul att få träffa honom igen.. vi får se när det blir nästa gång? :P Juni 2012 kanske ;)
Jag har märkt att när mina kompisar får flickvänner då blir det en kamp mellan mig och flickvännerna haha!
Jag kan ju säga att jag förlorar oftast hehe! :P
Själv är man singel.. hmm.. mer behöver vi inte gå in på det. (sätter i halsen)

Nu byter vi samtalsämne här tycker jag!
I fredags när jag var hos Johan besökte vi gymmet och styrketränade lite grann.
Jag har hantlar, skivstångar, vikter, bänk.. ja en hel del hemma, men alla maskiner finns ju på gymmet
liksom och de flesta maskiner vill man ju använda också.
Det blir en annan träning med hjälp av dem.. fortfarande grym träningsvärk i bicepmuskeln :(
Men man får ju i alla fall bekräftelse på att man har gjort något ;)

Sen igår lördag blev det typ vilodag hemma hos honom med en skaplig sovmorgon.
Vi spelade lite grann och var ut med hans 9åriga lillebror och sprang som galningar med honom på
en bob. Han höll sig kvar bra där på bobben och skrattade trots att han ramlade av ett flertal gånger haha!
Undertiden som Johan spelade lite så visade jag hans lillebror hur kul man kan ha med två A4 papper, penna,
sudd, tjep och livlig fantasi. Han tyckte att det var riktigt skoj och det glädje mig, förhoppningsvis så kanske
han gör det med sina kompisar i skolan sen :D


Jag spelade självklart också med Johan haha! Det lät precis som att vi gjorde olika saker hehe!
På eftermiddagen igår så drog vi hem på landet till mig och här tittade vi på film, drack dricka,
satt framför datorn och grejade sen spelade vi lite wii också. Jag lär doc. påpeka att nu när vi äntligen
fick träffas så har det blivit dåligt med sömn :P Filmerna och spelen har tagit upp all tid haha!
Igår blev väll klockan 4.10 Am och Johan skulle kliva upp 5.00 Am :P höhö kul!
Ja jag klev upp jag med då typ..
Hans skjuts kom då så..
Sen däcka jag igen haha och sov till 11.

Senare idag runt 15 tiden så begav jag mig ut och sprang 15km :) Det var 0grader ute så det passade fint att springa längre idag. Efter den rundan var jag rätt så slut.. :)
Nu sitter jag här trött som jag är och ska titta på solsidan :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0