En helt vanlig dag... nästan

Direkt efter praktiken så gick jag hem och bytte om till mina träningskläder.
Dagens träningsdress blev: en tjocktröja, två t-shirts, långkalsonger, mjukisbyxor,
benvärmare, handledsvärmare, mössa samt joggingskor och MP3-spelare.

Idag begav jag mig på min vanliga runda. Den går runt böle här i Ockelbo. Istället för att springa
längs vägen hela sträckan så tog jag av vid en åker i böle, där sprang jag i ett skoterspår. Det var bra spår att springa i för det var inte så himla mjukt. I vanliga fall när jag joggar i skoterspår så brukar fötterna
fara åt alla möjliga håll (lössnö) men idag så fanns det kontroll :) men om man ska gå efter stryka och uthållighet så är det bättre om det är dåliga spår :D
efter att jag hade joggat en bit i spåren så tog jag mig upp på vägen igen. sen fortsatte jag som vanligt hela rundan runt.

När jag kom hem drack jag ordentligt med vatten sen fortsatte jag med att styrketräna, då bara i t-shirt och mjukisbyxor. Hantel och skivstångsträning även armhävningar och situps :) Sen blev det duschen ;)

Efter all träning och lite vila så gick jag och mor och handlade. Jag har aldrig varit så förtjust i att äta frukost.  Jag tycker mycket om att äta frukost när jag sover borta hos någon. Då är det tvärtom istället haha! Direkt efter att klockan har ringt så frågar jag om vi ska äta frukost!!!!?
Men idag bestämde jag mig för att idag ska jag jävl** köpa hem ordentligt med god frukost. Så jag spenderade 201 kr på frukost haha! Har även ätit ett ordentligt mål bara för någon timme sedan :) Det smakade så himla bra! Hoppas att det håller i sig nu så att jag VILL äta ordentligt med frukost varje dag. Jag är ute efter bra sammansättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0