Träningsfeber!

Har sprungit tre dagar i sträck. Idag stretchade jag lite också. Det kan behövas lite här och där. Jag sprang
runt Böle alla dagarna. Det är riktigt skoj och förhoppningsvis blir det en sväng imorgon också :)

Rekordet ligger på 5 dagar i sträck :)
Jag har även sprungit över två åkrar 2 gånger på sistone. Det tar rätt bra på kroppen.
Jag blev lite orolig en dag när jag sprang där över för det var några fåglar (rätt stora)
som cirkulerade över mig. Inte många meter ifrån. Tydligen hade de sina ungar där på åkern skulle jag
tro. De ville säkert bli av med mig. Tur att jag inte blev jagad hehe! :p

Jag sprang alltså 26/5-27/5 och 28/5. Jag sprang även några dagar tidigare. men mitt minne är inte bra nog
för att komma ihåg det haha! Börjar man bli gammal? nej det tror jag inte.
Jag ska lägga ut en bild sen på hur vägen såg ut när jag sprang över åkern. Den är lite längre än Böle sträckan.
Imorgon kör vi lite igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0