Natt och dag!

Hejsan! Igår och idag har jag joggat runt böle. Igår tog jag mig upp på morgonen för att springa.
Det var inte jätte tidigt på morgonen, den var väll kanske 9.00am?
Det var 8-grader ute så det kändes lite, när jag hade joggat till början av Böle tog jag av i skoterspåret
och sprang där en bit, som jag brukar göra ibland.
Något annat blev det inte igår vad jag vet? Om man talar om träning såklart :P

Idag så sprang jag som sagt också runt böle men idag så gjorde jag det efter att jag hade varit
på min praktikplats. Klockan lär nog ha blivit runt 7 innan jag kom iväg.
Jag brukar inte springa över åkrar och sånt om det är mörkt för då kan man ju ramla
och slå sig ordentligt.. inte bra det heller!
Så det blev vanliga rundan runt Böle bara :)
Något annat idag blev det inte :)

Jag får se om jag hittar på något imorgon också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0