Inget speciellt direkt?

I måndags så var jag och tränade på "korpen" i Gävle. Jag har så tur så att jag kan styrketräna under skoltid.
Jag går en kurs som heter "Styrketräning A", där får jag lära mig allt från vad jag ska äta till hur jag ska träna. Jag försöker att vara där vid varje tillfälle för att det är så givande. Det är även kul och intressant att se hur andra tränar och hur de beter sig :)

Igår var det tisdag och då passade jag på att jogga och styrketräna :) Styrketräningen bestod utav armhävningar, dryga situps, bicepcurl, bänkpress och lite andra varianter. Det tog riktigt hårt för hela dagen idag så har jag haft träningsvärk! Även om det gör ont i omgångar så vet man ju att det är ett tecken på att det har tagit lite :)


Idag har jag bara tagit det lugnt i stort sätt :) Härligt det med ibland men inte för ofta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0