Rastlös!!

Det är riktigt drygt att inte få träna. Det är en rutin för mig att få springa och träna och nu får jag inte göra det
p.g.a min bihåleinflammation..
Jag hoppas att jag blir bättre snart för nu kan jag snart inte vänta längre.
Jag blir säkert som korna när de kommer ut på våren haha!

Nu ikväll känns det rätt bra men..
min förskylning har tagit om så många gånger att jag inte vågar ut för en jag är
riktigt frisk!
I måndags när det var styrketräning fick jag endast sitta och titta på..
Jag skrev ner ett nytt träningsschema som jag ska följa senare.

Förhoppningsvis kan jag vara med nästa måndag i alla fall och styrketräna.
Men det får vi allt se.
Idag hann jag bara sätta mig på bussen in mot Gävle och när jag var framme var jag sämre.
Jag var med på halva första lektionen sen åkte jag hem.. va less jag blir på det!
Jag tror att värmen och all folkmassa gjorde syret mindre + att
jag satt långt bak i bussen. Inte undra på att det blev värre.

När jag böjer mig ner värker det ordentligt i pannan, under ögonen och lite överallt i skallen +
att jag får snyta mig stup i kvarten..

Men snart får jag träna!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0