Det var ett tag sedan..

Hej bloggen det var ett tag sedan jag gjorde en uppdatering.

Egentligen har jag haft problem med influensan och magsjukan och allt vad det heter, vilket har gjort
att jag inte har kunnat tränat och motionerat.
Men nu idag den 1/4 känner jag mig nästan så gott som frisk men.. jag tänker inte ut och springa
någonting den här helgen. Jag vill bli ordentligt frisk först. Jag prövade att springa förut men då tog det om..

Jag kan ta en kort sammanfattning lite av vad jag har gjort under de veckor jag inte har skrivit.
Jag har självklart varit ute och sprungit och styrketränat som vanligt när jag inte har varit sjuk.

En helg packade jag ner lite lätta ombyteskläder i en liten ryggsäck som jag senare sprang från Ockelbo
till Mörtebo med. Jag hade även vattenmidjeväska då. Sen sov jag över hos en vän i Mörtebo på lördagen och
sen på söndagen begav jag mig hem till Ockelbo igen. Det var fint väder ute och vägen var bra också.

Jag har även hittat en oanvänd stegräknare uppe på garagevinden som jag tog ner och direkt började använda.
Visste inte att vi hade en.. men det hade vi och nu kom den till nytta.
Den brukar jag använda ibland men inte alltid ^^

På måndagar tränar jag på Korpen i Gävle som vanligt. Jag ska skriva ner ett bättre träningsschema imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0