Ny Uppgift/ Några veckor tillbaka

Idag den 23/5 har jag varit och gymmat uppe på söders gym i Gävle. Det som heter "Korpen" Sporthuset.
Idag tränade jag från 13.45 till 16.10. Förra måndagen den 16/5 tränade jag från 13.45 till 16.15.
På tisdagen den 17/5 tränade jag thai-boxning med grabbarna. Det var riktigt trevligt och tränaren är jätte duktig!

Igår tränade jag bänkpress här hemma i Ockelbo. Jag har ju utrustning själv också som jag tränar med. Jag är väldigt glad över att jag har prylar att använda :D
Förra helgen, den 14/5 och 15/5 joggade jag runt Böle. Jag kommer att lägga upp en bra bild snart på sträckan. När jag joggade den 15/5 regnade det ute och då joggade jag över två åkrar också förutom 6km :D
Riktigt nöjd jag var!

Nu senast igår har jag blivit personlig tränare!! Riktigt trevligt det är!
Min kära mor vill komma i form och då har hon anlitat mig som hennes personlige tränare.
Startade igår den 22/5.

Mer uppdatering om träningen kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0