Joggingrundor :)

P.G.A min fot kan jag inte jogga hur långt som helst.
Jag måste vänta tills den är helt återställd innan jag kan börja jogga längre sträckor.
Längre sträckor är de som överstiger 6km.
Jag kan inte hellre jogga längre än 6km för att skorna är för utslitna... :(
Jag måste köpa nya framöver!

Sist jag joggade var den 1/5 maj samt 30/4 april. Båda gångerna joggade jag runt Böle.
Jag kommer att lägga ut en bild på sträckan efter inlägget :)
Ikväll den 5/5 skulle vi ha haft en ersättningsträning i Lingbo på Thaiboxningen men jag fick problem
med att ta mig upp dit. Han jag skulle åka med visste inte om att vi hade träning och när jag cyklade till
den andra killen hade han redan åkt iväg när jag kom fram :(
Det blev alltså ingen träning för min del :(
Men men det får bli på tisdag istället. Det var meningen att vi skulle ha tränat i tisdags den 3/5 men då
var lokalen bokad av någon annan förening?..

Just något mer har jag inte att nämna :)

Ha det bra så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0