Det var ett tag sedan!

Hej hej! Det blir inte så mycket till uppdatering nuförtiden. Det finns ingen lust till det :p
"Om sanningen ska fram" -Vill jag inte blogga då.. ;(
Motionerar och tränar gör jag för fullt men blogga.. nä

Idag har jag tagit det lugnt och igår var det midsommar=ingen träning. Hann inte :p
Fullspäckat schema! I förrgår blev det en springrunda och imorgon den 27/6 tänkte jag
eventuellt ta en runda igen. Jag har sprungit mycket de senaste veckorna. I tisdags-torsdag- Var jag
hos en vän och vi hade fullt upp de dagarna med att fixa ett tak+ en kortare vägg, samt en skoter.
Det var riktigt kul! :D

Mitt schema för sommaren än så länge ser ut så här:

Måndag/ Springa

Tisdag/ Springa

Onsdag/ Springa

Torsdag/ Springa

Fredag/ Springa

Lördag/ Springa

Söndag/ Springa

haha! Jag vet...
Jag springer 6km nästan varje dag. Om det inte kommer någonting emellan.
Styrketräningen varierar men det är ofta det också. Men jag kan inte skriva in det exakt.

Det var allt så länge!
MVH/ Frispringaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0