Undertiden.. 29 personliga frågor till mig

Fullständigt namn: Stig Aron Victor Hedlund
Ålder: 18
Vart bor du: Ockelbo
Bor tillsammans med: Jag bor på två ställen, hos mor eller far.
Husdjur: Hos far, katten Stickan snart 4 år gammal (Svart,vit), hos
mor katten Svea också snart 4 år gammal ( Grå, Vit, brun), hos mor har vi även en
till katt som heter Nivéa som är 2 år gammal om jag inte misstar mig helt ( Grå, Vit ungefär som Svea men kort-hårigare). Har även två malar i akvariet :)
Färg på ditt hus: Röd villa med gröna knutar, eller lägenheten och där är hela huset gult.
När är du född: 30 Juli
Klass: HP3A
Vilket år tar du studenten: I år!!! 2011
Något jobb: Har jobbat som SDR utdelare samt SDR sorterare, även sommarjobbat för kommunen.
När gick du upp imorse: Jag gick upp 06.05.
När ska du sova: Jag ska snart lägga mig.
Duschat idag: Jajamensan! Här duschar vi varje dag :D
Kramat någon idag: Japp
Pussat någon idag: Nepp
Vad har du ätit idag: Idag har jag ätit stekt krov med kokt potatis samt med gräddsås till. Jag har även druckit coca cola, ätit en liten daim, samt någon god choklad-jag vet inte vad grej :P Druckit vatten och alvedon och ätit ostekt falukorv haha!
Dagens klädsel: Blå träningsbyxor, vita skor, svarta strumpor, blå-vit t-shirt, vit tröja, jacka samt den svarta Nike
väskan och den gråa baskern.
Dagens smink: öhhh ingenting höhö
Dagens sötnos: hm.. borde inte vara så värst svårt ;) Ebba
Dagens roligaste: Det är gänget i Big Brother!
Har du många vänner: Ja det tycker jag.
Hur många har du kysst: hmm.. inte många alls.. jag springer inte runt och kysser vem som helst.. usch!
Vem kramade du senast: Det var min mor :)
Vem saknar du: Jag saknar min vän Johan och Erik faktiskt. Det var ett tag sedan man var med dom nu :(
Hur många har varit otrogna mot dig: Endast en, men.. jag kan inte svära på det till 100%, men jag tog det verkligen på det sättet.
Har du pojk-/flickvän: Nej jag tar inte vem som helst.
Vem pratade du med i telefon nyss: Mattias
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Kan tyvärr inte tala om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0