Stukningar och träning!

Hej på Er! Tisdagen den 12/4 joggade jag några kilometer. Har varit förskyld och haft
bihåleinflamation vilket har försämrat mitt träningsschema de senaste veckorna men
nu är jag på benen igen. Jag känner fortfarande att jag har bihåleinflamationen kvar men
den har börjat gått mot bättringsvägen.

I fredags stukade jag foten när jag var ute och tränade med katten Stickan i skogen. Vi brukar
ha kapplöpning tillsammans över en liten kort bit av åkern till en lada, den som då kommer först fram har vunnit.
Vi springer ungefär lika fort. Men han springer mest för att jag springer haha!
När han jagar sorkar lyftar jag stockar ^^ Det kändes som att foten gick av vid fotleden eller att någon led gick åt** men det måste ha gått bra i och med att jag nästan är helt återställd nu.. tycker jag.
Kulan på sidan av vänstra foten utåd var dubbelt så stor dagen efter och då kunde jag inte gå alls. Det kändes även som att det var något ben som rörde mer än vanligt precis när jag hade ramlat men så var det nog inte då. Tack och lov!

Imorgon tisdagen den 20/4 ska jag jogga en bit igen. Jag har i för sig precis blivit bättre i foten.
Sträckan jag ska jogga imorgonbitti beror delvis på foten men jag tror att jag ska klara det bra. Jag kan ju gå..
Men jag siktar på att gå upp klockan 6am och äta lite lätt frukost, sen bege mig ut när luften har mer att ge.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0