Löpning efter stukning!

Igår den 19/4 joggade jag bra mycket längre än vad jag skulle göra.
Jag började där jag bor, ganska logiskt haha.
I alla fall det var på hagvägen- vidare ner till Ockelbo, där jag sprang vidare till stångjärnsvägen
och fikade samt drack mycket vatten. Efter det for jag vidare runt böle- till åbyggeby-
strömsborg och sen tillbaka via åmotsvägen till hagvägen.
Jag är riktigt nöjd med min prestation eftersom att jag inte hade joggat sen tisdagen den 12/4.

Det var väldigt varmt ute. Jag valde att ha en tunn tröja också över t-shirten men jag fick ta av mig den vid
stångjärnsvägen och knyta den runt midjan istället. Jag skulle tro att det var hela 16+grader i solen.
När jag kom hem tog jag en dusch och sen blev det att "Operera" bort blåsan på foten.
Jag fick ta hål på den 5 gånger. Anledningen till att jag får blåsor just där på foten är för att skorna
börjar bli riktigt utslitna. Jag måste köpa nya snart!
Varje gång man springer långt får man räkna med blåsor om man har de där skorna.


Igårkväll var jag även med och tittade när de tränade thaiboxning för första gången. det var riktigt skoj!
Förmodligen ska jag börja träna det nästa tisdag samma tid, samma plats ;)
Idag ska ska träna vissa övningar de körde där.
Ps. datumet på förra inlägget "20/4" var fel.. och jag ska försöka lägga upp någon bild snart också.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0