Lite bilder!

Här kommer lite bilder från gårdagen

Bilden nedan beskriver vilken väg jag sprang samt hur långt det var:

Jag tog en bild på eniros hemsida med mobilen efter att jag hade markerat ut hur långt jag hade joggat.

Efter att jag hade duschat tog jag en nål som jag stack genom blåsan 4-5 gånger innan den gav
med sig, men innan jag la mig och skulle sova hade den nästan blvit lika stor igen.

Jag tog en bild på min fot efter att jag hade duschat, skaplig blåsa där! :( Det beror på skorna.

Självklart när man kom hem visste man att det stod en god kall Coca Cola i kylskåpet
och väntade! Riktigt gott var det!!!!! Älskar Coca Cola jag, absolut den godaste drickan! :D

Efter att jag hade joggat 18km smakade det riktigt gott med en kall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0