Fortfarande inte helt frisk

Jag är fortfarande sjuk men jag börjar bli bättre tack och lov :)
Jag har skottat en del snö här senaste dagarna för att åtminstone få vara ute och det har varit riktigt skönt.
Det har inte snöat utan jag har tagit lite av snöhögen och slängt ut på backen... låter dumt men fortare går det att bli av med snön. Jag har även varit ute och tränat med katten Stickan idag.. låter speciellt det också men det är sant. Har sprungit lite grann med Stickan i skogen och jagat sorkar och fällt lite träd och klättrat i träd o.s.v.
Det tog bra på kroppen det med :)

På måndag vill jag styrketräna på gymmet i Gävle också. Hoppas att jag är frisk då bara annars lär jag fortsätta vila. Men just nu känns det som att det kan gå :)

Här kommer några fler frågor om mig själv:

Favorit:
Film: hmm.. svår fråga? Jag tycker mest om komedier, action, äventyr och musikaler.
Låt: Även det är en svår fråga. Men jag tycker om artister som Elvis Presley, Four Tops, The Temptaions,
Roy Orbison och andra 50-60 tals artister. Men jag tycker även om andra artister.
Mat: Mycket som är gott! Stekt potatis, makaroner, pasta, ris, köttfärssås, pannkaka, våfflor,
pizza, hamburgare ja mycket mer än så!!! :D
Dryck: Självklart Coca Cola!!!!!!!!!!!!!
Färg: Vit samt svart.
Tv-serie: Desperate Housewives, Big brother!!, 7th Heaven, Drake and Josh och ett par andra men just nu är det Big Brother.
Stad: Har inte varit i så många.. :P
Land: Usa, Irland, England, Sverige och kanske fler?
Ämne i skolan: hmm.. inget men kanske styrketräningen.
Tv-program: Big Brother? kanske

Ja det var väll de frågor jag hade idag :P
Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0